Senior Tour

Längesen jag körde ett blogginlägg på bara svenska. & idag orkar jag inte tänka så nu får de bli såhär.

Det började med att grannen hade både fest, tjafs, slagsmål & besök av ambulansen mitt i natten. Tackar hjärtligast för 4,5h sömn inatt!
Klockan ringde 7, lagom pigg. En dusch och sen var det dags för jobb. Vi hade Sverige-final av senior-touren och en hel del skulle förberedas & underhållas under dagen. Var mycket att göra men det gick superbra i sällskap av sambo! Jag slutade som alla andra onsdagar vid 14, satte mig i bilen och styrde mot Helsingborg. Träff med mina spader-brudar. Minigolf & middag tillsammans. Allmänt mysig eftermiddag/kväll med tjejerna. :)
Lämnade Helsingborg vid typ 19.30 för att hinna hem i tid och möta upp Amanda för en kvälls-powerwalk. 1,5h kan det nog ha gått, haha. Det går fort när man har roligt!

Har precis klivit innanför dörren, hoppas att sambo kommer hem snart så jag slipper vara själv :)

Imorgon är en speciell dag.
Imorgon presenteras landslaget för VM i Las Vegas i Augusti.
Ni kan hitta det här, eller också på:
www.swebowl.se

Håll en tumme!

X

Sorry babes, too tired to think and write in English.
Been a busy day.
Had a great evening with my teammates.
Ended the day with a 1,5h powerwalk with Amanda

Not bad for a Wednesday.

Tomorrow is a big day
National team will be announced
Fingers crossed!

X



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0