Squad 1 & 2

1148, 17e efter första dagen. Kändes väldigt bra. Bowlade bra och hade flyt de första 3serierna, två sista var tungt att få bort sista käglan på. Bowlade med min versa max, med fräsch 2000 yta på. Rullade bra hela spelpasset. Enda förändringen jag kände att jag hade behövt göra var att gå runt bollen lite mer på slutet. Vilket jag helt enkelt får göra idag. :)

Idag har vi hunnit med ett pass på gymmet, en snabbfrulle med lite frukt och ett dopp i poolen. Solen skiner och det är behaglig värme ute, inte ofta jag känner så! +34c

Nu blir det en dusch och lite mat innan andra spelpasset 14 svensk tid. :)

Skitinternet!!
Har försökt uppdatera hela dagen men det går inte. Testar nu utan bilder.
Andra starten spelad. Bowlade bättre än vad resultaten visar men gjorde några dumma beslut och blev hela tiden straffad för minsta lilla.
Men, ny dag imorgon!


-

Happy with how I bowled last night, finished +148 and 17th. Bowled good the first 3games but struggled a little the last two, was tough to get the last pin out.
My Versa max rolled very good, with a fresh 2000 surface.

Earlier today me and Joline went to the gym for some cardio before going to the pool. Had a quick breakfast.
Sun is out and weather is amazing, +34c degrees. Love it!

Gonna take a shower and get ready to bowl at 4pm our time. Fingers crossed!



SORRY!!!!
wifi is not the best over here, tried to make an update all day but it won't work. gonna try without pics.
Second squad bowled, didn't bowl as bad as the scores show but I made some stupid moves and got punished for it. Need a high squad tomorrow!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0