spader dam

ännu en match.
ännu en vinst.
ännu ett ögonblick jag är oerhört stolt att bowla med mina tjejer.
damn. vi är bra.
 
skrufscha matchen vann vi med 15-5. en riktigt knepig match, 42ft var inte alls så lätt och inte alls som jag hade tänkt mig, nog inte som någon i vårt lag hade tänkt oss. vi fick gå längre höger än vad vi väntat oss och jag själv fick spärra en hel del idag. har endast 3miss på mina 8 serier ihelgen, vilket jag själv tycker är väldigt bra. känner att jag blivit väldigt säker på det igen. men idag var det jobbigt. hade 11 strike på mina 3 första serier. två hål. resten spärr. kändes aldrig som man fick något flyt i spelet, inte jag iallafall.. men vi kunde lätt vinna matchen. duktiga tjejer!
 
trots en hel helg iväg blev det ingen sen kväll, vi var hemma redan 16.30 vilket är fantastiskt tidigt för en sån här helg. rätt skönt. kom hem till sambo, hon lagade mat - spaghetti och köttfärsås och nu är det kvällsmys på soffan. sjunger med till 'så ska det låta' nu. känner mig inte alls gammal. hehe
 
imorgon: jobb 12-22 + planering, korp 20.30
 
spader dam <3
 
-
another game
another win
another moment im so proud of being a part of this team.
damn. we are so good.
 
we won the game against skrufscha with 15-5, was a tough game but we did it. we bowled further right than we expected. i struggled pretty much the whole time to strike. im so glad i can make my spares, only have 3 opens this weekend on 8 games. on the first 3 games today i had only 11 strikes. haha. but hey, we won so why think more about it now. well done ladies!
 
even though we spent the weekend on the road, we actually got home veeery early. we made it home at 4.30. never happened before. made the day even better. when i got back home my roomie made us some dinner and now it is all about relaxing on the couch. singing along to this gameshow on tv. haha
 
tomorrow: work 12-10pm, house league 9.30
 
spader dam <3
(queen of spades)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0