Påskmix

Massage
Tvätt
Bowling
Packa
Fixa klot
Det var vad som stod på eftermiddagens/kvällens schema.

Massagen var smärtsam men ack så gött det är efteråt, verkligen värt det. Känner nog att det gör lite skillnad också, en gång kvar inbokad, sen får vi se hur jag gör. Ryggen känns betydligt bättre på sistone, vilket är en fantastisk lättnad!
Tvätten.. Ja, vad vore jag utan mamma? När jag varit på resande fot och sedan har fullproppade dagar efter det ställer mami upp varenda gång jag frågar. Kan inte tacka henne nog för vad hon gör för mig! Massvis med kärlek till dig.
Bowling - gick så smidigt det kunde gå, bowlade bra, gjorde bra beslut men ibland något försenade. Min Wrecker rullar förövrigt löjligt bra & tillsammans med hello kitty-tejp är det en vinnande kombo! Vi spelade ju mix för er som missat det, 12 serier och slutade +517 över. vi hade två i hcp per serie. :) får se hur långt detta räcker!
Fixa klot, jorå färdigpackat står i bowlinghallen redo att hämtas imorgonbitti!
Packa? Ha! Slängde ner allt på typ 10min. Hoppas jag fått med mig allt. Säger som min mamma alltid brukar säga: har du bara det viktigaste med dig, bowlingkläderna, så löser sig resten. litar fullt ut på det just nu :)

Nu har jag kastat mig i sängen. Dags för lite sömn innan jag styr bilen mot Nässjö. Woho! En övernattning hos Ida innan vi kör vidare mot Västerås & Elit-sm. Håll tummarna!!

-

Bowled a mix doubles tournament with my brother, ended up +517 on 12 games. Hopefully that will be enough for a win. :) fingers crossed. Bowled with my wrecker pretty much the whole time, DAMN that ball is great.

Now: sleep before heading to Ida in Nässjö. :)

Xx



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0