torsdag

det börjar bli lite tjatigt med mina vardagar. jag hittar inte på så mycket. ja, förutom träning, träning, träning och lite jobb. men när man har så mycket på schemat så måste man också komma ihåg att ha kul, njuta och hitta på lite hyss. jag är bra på det. nästan för bra. men just nu har jag lite av tappat bort det. fokus ligger på annat än bus. får nog ta tag i det där, det bör ju vara 25% av vardagen iallafall. hehe
så igår började jag nog. avslutade kvällen med choklad, vindruvor och en ansiktsmask.
idag fortsatte jag med bus. fick klippa luggen på sambo. otroligt fint! ska tilläggas att jag aldrig klippt någons hår i hela mitt liv.
imorgon har jag inte riktigt kommit på vad jag ska göra. utmana mig? ;) kan jag göra något för att förgylla er fredag?

men först, gym & bowling.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0