phewwww

finns nog inget bättre sätt att pigga upp en dag på än att titta ett avsnitt på RAW Comedy Club på kanal 5play. jag skrattar så jag inte vet vart jag ska ta vägen, helt fantastiskt!
en bra avslutning på en lång dag.
det blev gym, körde 15min uppvärmning på cykel och sen cirkelgymmet 10maskiner 3x12-15 reps. ville typ dö. helt slut efter helgen, även dragit på mig en förkylning tror jag. mitt hostande och konstiga röst har gått över till de antar jag. men inte så farligt så jag kan låta bli att träna.
lagade en god lunch, kyckling med bulgur och grönsaker innan jag tog en snabbdusch och sen styrde bilen mot jobb 15-22.30.
nu är det bara det jobbiga kvar, varva ner, blir trött, somna.

full fart. hej



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0