Ny vecka!

Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen under helgen. Har varit långa dagar med mycket bowling och lite sömn. Ömma fingrar och trött kropp. Men jag kommer ut ur tävlingen med ett leende på läpparna. Ja, jag är nöjd. Jag är nöjd med min 12e plats (? Kan vara 13 också.) vilket kanske inte händer så ofta. Men det här var den första tävlingen på länge där jag kunde tävla, på riktigt. Min kropp, min teknik och mitt huvud kunde tävla! Det låter kanske inte vettigt men det är de. Det var en mentalt påfrestande tävling, siffrorna var sjukt höga vilket huvudet inte alltid tycker om. Särskilt inte när man haft en down-period där man inte presterat så bra. Men jävlar i det, jag tog mig igenom, bowlade sjukt bra när jag behövde det. Tyvärr var det ca 30 poäng för lite för topp 10. Better luck next time!
Hemresan gick bra, men jisses vad långt det var. Man blir lite bortskämd med alla flygresor på sistone, det är ju så sjukt smidigt!

Nu är det måndag igen, en ny vecka med ännu mer att göra. Såhär ser veckans schema ut:
Måndag: gym, jobb 15-22
Tisdag: gym, jobb 12-22
Onsdag: gym, jobb 12-22
Torsdag - Måndag: Ballmasters, Finland

Jag läääääängtar! Nu kör vi!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0