Nionde januari

klockan ringde tidigt. ett planerat besök hos min frisör Sara på United, tröttnat på utväxten redan och det hade blivit rätt urtvättat, men nu så!
fick även veta igår att jag inte började jobba förrän 14 så jag såg möjligheten att fördriva tiden mellan frisörbesök och jobb till att spenderas på gymmet. och här sitter jag, på en spinningcykel och värmer upp. det tar emot lite, dumma förkylning gör ju så man flåsar och svettas av minsta lilla. sånt mög! men jag biter ihop. idag blir det nog rygg/axlar.
efter blir det som sagt jobb & bowlingträning. wooopa

vi kan väl lägga in en före och efter bild här också, har fått jättefin respons av mina vänner på instgram, det värmer!
augusti till januari.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0