Gott nytt år!

Nyår spenderades med fina vänner. Middag. Tävlingar. Utgång. Bar den glittrigaste klänning jag någonsin sett. Klackar. Dans. Sång.

Ännu ett år har passerat. Det går så fort. 2012 har varit ett känslosamt och älskvärt år. Det har varit många tårar men ännu fler skratt. Det har varit många resor till ställen jag aldrig tidigare besökt. Jag har blivit Svensk Mästarinna och Europa Mästarinna. Jag har vunnit min första EBT tävling. Jag har blivit vuxen ålder i hela världen. Jag har sett de bästa konserterna, Avicii, Timbuktu, Melissa Horn & Swedish House Mafia. Jag har firar ett år som sambo med min bästa vän. Det är dessa fina grejer som har gjort 2012 till ett fint år. Jag har haft en rygg som spökar. Jag har fått tunga besked. Jag har förlorat någon som inte går att ersätta.
2012 har varit upp och ner.
2013 - jag är något äldre, något visare, något starkare. så se upp, för nu kör vi!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0