gääääsp

en trött tjej. liten. frusen.
all energi för denna dagen är slut. använd till max.
dagen började hos min sjukgymnast, vandrade hemifrån 9.15. några nålar och tryck senare var jag påväg till nästa stopp, gymmet. ett grymt benpass med sambo. för att sedan hinna över till bowlinghallen för att duscha, äta och helst få lite paus innan nästa grej började. träning med kidsen. årskurs 6 & 8, en timme vardera. phewww. slängde mig sen i grillen för att få upp värmen och brunhet. slängde mig sen på soffan i en halvtimme innan det var dags för mat innan nästa träning, min egna bowling. spelade korpen, vunnit efter tre serier. nog rätt bra att vi spelade på en lite längre profil, kände att det var en rätt lugn bowling jag spelade. orkade inget annat.
tiggde skjuts av mamma hem. ville hem till soffan på första, bästa och bekvämaste sättet idag. och nu är jag här, kramar soffan, myser med kudden, njuter av tanken att jag har sovmorgon imorgon.

ta hand om er



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0