everythings gonna be alright

ibland får man hejda sig själv. idag var en sån dag. jag gick inse att jag är mitt inne i två jobbiga och intensiva veckor. jag fick planera om. jag fick ta det lugnt imorse. jag fick äta frukost i lugn och ro, sakta men säkert väcka mina små stackars muskler till liv. ta en dusch och sen packa väska med smutstvätt och kila till jobb. jag är rätt trött. men man får vara det, det är okej. överlevde mina 8,5h på jobb och slängde mig sedan i solariet.
liten stund senare promenerade jag hem, musik i öronen, i min egen takt.
slängt mig på soffan och tittar tv. snart får jag sova.

don't you worry
'cause everything's gonna be alright



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0