Ballmasters

Sådärja, då var första starten gjord. Och det vore väl dumt att påstå att det gick som planerat men jag lärde mig något iallafall. jag började med min versa max, jag tyckte att den rullade bra men ack så fel jag hade. jag kände att jag behövde något med mer yta, men att jag skulle behöva gå till defiant trodde jag inte. och förstod inte heller det förrän i serie 3. det var väl först då som jag faktiskt bowlade bra också. bra kombination. tänkte köra den från start imorgon!

har fått lite mat i magen, tagit en dusch och gjort mig redo för lite sömn. klockan 10svensk tid bowlar vi igen. heja!

this is for you Han! so, first squad is done. not as I planned but I learned from it, which is good. I started out with my Versa max, I thought it rolled good but I was wrong. I felt that I needed a ball with more surface but my guess was not the defiant, but I figured that our in the 3rd game. better late than never! and it was also the game when I started to bowl much better. good combination, that will be my plan for tomorrow.

just ate, showered and now ready to get some sleep. bowling again at 10swedish time. (Should be 9 your time darling) haha! Wish me luck



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0