22januari

en sån där vanlig dag. klockan ringer, man tar på sig gymkläder, börjar sin promenad till gymmet, checkar in och börjar slita. nog det enda stället man kan bli svettig på för tillfället, det är så fruktansvärt kallt överallt annars. oavsett hur mycket man rör sig. värmde upp kroppen med 15min på IW-maskinen med 3 i motstånd. sen var det dags att döda armar, bröst & axlar idag. fick ett tips av David, en tränings-app som är grym! gymgoal - har numera börjat använda mig av den, för att hitta inspiration, hålla koll på träningen och utvecklingen. rekommenderar denna app!
som alla andra tisdagar var det bara att traska över gatan och börja jobba efter gymmet. 9h och nu är jag hemma. klockan är bara 22 men jag känner redan att sängen kallar, blir en lång dag imorgon.

sussa sött peeps xx



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0