torsdag blir fredag

oj. ännu en sån dag när jag inte ville vakna. har ni också sånna dagar där man stänger av alarmet i sömnen, trots snooze, och sen vaknar med ett ryck och man minns inte att klockan ringt? har på tok för många sånna dagar. haha
men ändå är jag aldrig försenad, lustigt det där. inte heller idag, vaknade precis 4min innan vi skulle gå till gym. sjuuuuukt seg i kroppen. men pallrade mig dit, värmde upp på en spinningcykel i 10min och sen ett arm/axlar pass.
vi, som i jag & Josefine, lyxade till det med en bastu-stund innan vi både kilade över till sjukgymnasten, blev tillknådade och sen över till bowlinghallen. hon skulle jobba, jag slängde mig i solariet innan träning med mami. idag filmade vi halva träningen och resten körde jag spel "framför klotreturen". kändes riktigt bra måste jag säga. :)

så nu är jag redo för sängen. bilen hämtad, kloten är valda, väskan är packad. nu behövs bara lite sömn sen bär det av mot Stockholm!

-another day with problems with getting up in the morning. Is it just me or does anyone ever have the problem that the alarm goes off and you turn it off in your sleep and then you wake up with panic thinking you overslept? but you're never late. that's me. weird.
anyway, that's how my day started. woke up 4min before I was supposed to leave for the gym, I made it. warmup and then a arm/shoulder session.
Thursday:
gym
sauna-time
physical therapist
sun bed - tanning
practice with mom

I'm ready for some sleep now, leaving for Stockholm in the morning. Got my car, picked my bowlingballs, packed my bags. Some sleep and then I'm off.

Fingers crossed for good weather tomorrow, it's a long drive!

X



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0