thank god its Friday again

eftersom att ni var rätt så dåliga på att utmana mig så fick jag utmana mig själv. inte bara denna dag utan hela månaden. det blev ju en ny sådan idag. februari. jag vet inte om jag vill dela med mig av vad utmaningen är nu, eller om jag ska vänta tills jag är färdig för att kunna berätta hur bra det blev. man gillar ju resultat så jag tror nog att det får bli så. den 28e februari avslöjas det. så får vi se vad 28dagar kan göra för skillnad.

dagen idag har varit av en mysdag. jag orkade inte ens gå upp av alarmet, låg kvar i sängen tills lunch. när jag väl pallrade mig upp gjorde jag dock nytta. lagade mat, stack och tränade bowling i 1,5h - släpptekniker, börjar få kläm på det där nu! och sen direkt till gymmet för 35min/500cal på crosstrainern 3,5-4,0 i motstånd och ca35min/550cal på bandet - 5min 6,5km/h, 5min 6,5km/h 2,5 incline, 5min 10,5km/h 2,5 incline, 5min 10,5km/h, 5min 10,5 2,5 incline, 10min 10,5km/h, nervarv.
nu efter lite mat har jag slängt mig på soffan. försöker komma på vilken film jag ska titta på ikväll. förslag?

-today has been a cosy day. I couldn't wake up when the alarm went off, i stayed in bed until lunch. but when I finally got out of bed I got things going. I made myself some lunch before going to the bowl to practice for an hour and a half. starting to feel very good about my release, trying out some new stuff. right after bowling I went to the gym, 35min 500cal on crosstrainer and 35min 550cal on treadmill. Felt so good!
now, after some dinner I'm relaxing on my couch. thinking about watching a movie. any suggestions?

X



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0