söndag

ja, det var väl kul att det räckte till final. men jag tycker nog att jag har bowlat bättre än vad mina resultat visar. vilket är surt. speciellt nu, när jag behöver lite av en bekräftelse. men jag ger mig inte. jag vet att jag är på god väg.
som ni kanske förstår gick jag inte vidare till steg två. det var tufft. men det kommer fler tävlingar. och träningar. imorgon är vi tillbaka i vardagen, det är träning träning träning & jobb.

jag njuter av att vara hemma tidigt en kväll, efter en bowlinghelg. sambo lagade mat och jag fick mysa i soffan. är lyckligt lottad att ha en så fin vän!

veckans schema ser ut som följande:
mån: jobb 12-22, bowling
tis: malmö läkartid, gym, träningsmatch
ons: jobb 8.30-21/22, bowling
tors: gym, jobb 14-21/22
fre: gym, ledig dag
lör: match, Ida kommer hit(!!!!)
sön: match, Ida är här :D

säger bara sweeeeet bananaZ



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0