oh happy day

vissa dagar är helt klart bättre än andra. idag är en av dom bättre på länge. jag vet inte riktigt varför, jag har mina aningar men att det skulle kännas såhär bra trodde jag inte. att få säga vad man tycker, känner och vill kan vara oerhört befriande. man känner sig lättad. det är så jag känner och mår idag. jag är lättad.
jag är också oerhört glad, glad för att jag har världens bästa människor i min vardag, i mitt liv. små grejer som kan få en dag att bli så mycket bättre.

det är också en fantastisk känsla att få uppnå något man strävat efter ett tag. att få inspirera. att min vardag, mina beslut och min väg i livet kan inspirera folk. ofattbart! det får mig att kämpa ännu mer. ni inspirerar mig!
Så, tack <3

oh. lyckliga dag.
jag har precis städat lägenheten, för att överraska sambo som står på jobb hela dagen idag, tänkte att det känns lite bättre att komma hem till ett nystädat hem. ska strax slänga mig i duschen och sen... fundera på vad jag ska göra med denna underbara dag?

fler sånna!
ikväll blir det bowling.

some days are better than others. today is one of the best days in a while. I don't really know why but I'm guessing it has something to do with what I did yesterday. to say how you feel, think and what you want can sometimes be a relief. you feel relieved afterwards. that's how I'm feeling today. I feel relieved.

I'm also unbelievably happy for having so many lovely people around me, in my life. Tiny things that can make your day so much better.

It is also a great feeling to achieve something you have been aiming for a while. To inspire people. That my everyday life, my decisions and my way in life can inspire people is amazing. Makes me wanna fight even harder. You inspire me!
So, thank you <3

Oh happy day.
Just done with cleaning our apartment. Though I would surprise my roomie, since she's working all day.
Gonna take a shower and figure out what to do with this lovely day?

Tonight is bowling, mixed doubles tournament.

- there are some people in life that makes you laugh a little louder, smile a little brighter and just live a little better



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0