new week

nu har jag ju inte skrivit på ett tag, vi får ta det hela i rätt ordning. lördags. längesen jag hade så kul på jobb, det var jag, Josefine och min bror Kim. sjukt bra kväll, stämningen var riktigt bra. och den ville vi inte förlora. det blev en spontanutgång, jag och mina tjejer - Josefine & Frida. vi intog bahnhof precis lagom tid, det var rätt mycket folk! hittade ett nytt rum, rockbaren. tror att det var längesen jag var ute senast för den delen hade jag helt missat! haha
söndag. mådde jag dåligt. väldigt dåligt. haha. men ack så värt det! åkte till Helsingborg vid lunch för att titta på bowling. en ledig dag måste väl spenderas i en bowlinghall, vad ska man annars göra? ;) Rasmus bowlade och tog sig till final! detta firade vi med middag på kvällen, kött, potstiskroketter och bea. efterrätt: kladdkaka med grädde. till detta såg vi två sjukt bra filmer: the lucky one och magic mike.
idag: började dagen med en DH-dejt med sambo. sen var det jobb. 12-21.30. nyss kommit hem och slängt mig på soffan.

Imorgon: gym & mix-tävling i getinge!

a quick update. Saturday was work the big thing on my schedule. So much fun working with Josefine and my brother Kim. We didnt want it to end early so we decided to go out, great idea! Me and my girls was dancing all night long.
Sunday: spent my day off in a bowl, surprised? Rasmus was bowling and he did good. Made the finals. We celebrated that with dinner and two movies - the lucky one and magic mike.
Today was work all day 12-9.30pm. Just got back home.

Tomorrow: gym and a mixed-doubles tournament. Wish me luck

Pictures from our night out:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0