en söndag

en söndag full av aktivitet. full av energi. full av skratt. full av fina vänner. full. haha

det började med bowling. vi lyckades inte vinna. det var en hård och kul match att bowla, tråkigt att vi inte vaknade upp förrän i tredje serien. men så kan det vara. det är okej ändå.
jag är glad för min egen skull att jag övervunnit rädslan av att bowla i Helsingborg. jag kände att jag bowlade bra och kunde prestera där. himla bra känsla!

efter matchen åkte vi direkt till Ängelholm för att titta på FH Engelholm mot Pergamon. tyvärr en förlust där också. men vi deppade inte för det. en kväll med fina människor, mat, alkoholiserade drycker, fel-hand-bowling och mycket skratt. klagar inte på min söndag. men mitt huvud och min kropp klagade på mig imorse. inte alls redo för att bowla kände jag men det var bara att bita ihop, jag hade lovat frugan! 1,5h klotkastande hann vi med. har blivit en hel del bowling den här helgen. rätt sliten men det är svårt att låta bli när det är kul!

nu ska jag vila på soffan en stund, titta tv sen gå ner till hallen för att äta kvällsmat med sambo.
imorgon: jobb 10-21/22
onsdag: jobb 8.30-14, gym & bowling
torsdag: jobb 14-21/22, gym & bowling

Tack alla för en bra kväll igår! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0