21h

21h jobb i en bowlinghall och ändå längtar jag tills imorgon då jag får gå dit igen för att träna. vad är det för fel på mig?

ja, idag har inte så mycket annat hänt än att jag har jobbat. en lång dag i en och samma anläggning. promenaden hem efter jobb är oslagbar. allt är tyst, det är friskt luft och man kan känna sig nöjd med dagen.
promenaden hem är gjord. jag har kastat mig på sängen, sneglar emellanåt på tvn som visar 2 1/2 men samtidigt som jag uppdaterar min kära blogg. njuter av tanken att torsdagen äntligen är här, den jag längtade efter för en vecka sen. just DEN torsdagen då jag får hålla sovmorgon. BAM nog inte nöjd
- frågan är bara om jag kommer ta tillfället i akt, eller om jag sätter klockan för att gå upp och gymma? har inte bestämt mig om vad som passar bäst, antingen gymma, sen hem och vila känna bowlingträning eller också dra allt i ett och samma. vi får se!

nu ska jag starta en film och sakta men säkert börja räkna får.
och på tal om får, ni måste youtube-a goats yelling like humans - hysteriskt rolig!

godnatt :*

- even though I've been working 21h the last two days in a bowl, I'm still looking forward to go back there again tomorrow for practice. What's wrong with me?

today was all about work.
tomorrow is all about workout and practice.
AND I get to sleep in.

also want to share a video. go to YouTube and search for goats yelling like humans.

time to say gnite
X



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0