ny vecka

igår gjorde jag så lite jag bara kunde.
började dagen med bullefrulle hos Frida & följde FH på scoring online från Skövde. tyvärr gick det inte så bra så efter första matchen gick jag hem, kastade mig på soffan och tog en nap. en behövlig 3h vilostund. resten av kvällen spenderades med film.

idag är det måndag igen. en fullbokad vecka skulle man lugnt kunna säga.
mån: jobb 12-22, korp 20.30
tis: jobb 12-22
ons: jobb 8.30-14, gym, bowling
torsdag: gym, bowling - åka till Nyköping
fre-sön: spelläger i Nyköping



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0