godkväll älsklingar!

ett försök till sovmorgon blev en tidig morgon, vaknade vid 8 - tittade lite tv innan jag började sakta men säkert packa upp alla fyra väskor som stod mitt på golvet. nackdelen med allt åkande, packa upp & packa ner & förbannat mycket tvätt!
men nu kan jag se golvet igen, har bara en tvättmaskin kvar att köra imorgon. börjar se ljuset, precis lagom tills jag ska packa ner allt igen och åka till Nyköping.
men tillbaka till idag, har precis slutat jobba. ska titta lite tv och packa samt planera lite inför imorgon.
börjar dagen med en PW med Zacke, Josse & John. sen jobb 9.30-14, träning med kidsen 14.30-15.30, cirkelfys 17.30-18.30, bowling 18.30-20 sen möta upp Amanda för en kvällspw :) knaaaaaappt fullbokad

så Nyköping ihelgen, har jag berättat vad det innebär? vi tar det imorgon. :)

nu ska jag sussa, godnatt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0