vinst

jorå, vinst drog vi in med. 17-2. ingen större fara. det var en lugn match för oss i blå laget. vi kunde hyfsat lugnt bowla vår grej och sen gick det rätt bra ändå. :)

det var ändå något jag skrev till er tidigare. något ovanligt som jag aldrig trodde att jag skulle uppleva. hela min familj på plats. bror x 2, mamma & pappa. en obeskrivlig känsla. jag blir nästan nervös av att ha de bakom mig. galet. en annan ovan känsla är att krama bror Andreas hejdå och få tårar i ögonen. det kommer att vara en prövande helg, no doubt about it. jag tror att säga hejdå till min bror är som att säga hejdå till tryggheten. det känns lite extra. uppebarligen. jag gillar inte riktigt att lämna mitt hem, min trygga borg. jag ska rymma i två veckor. till en plats som känns jobbig, som framkallar oroliga känslor. mitt mål i denna tävling är att övervinna mig själv. överbevisa mig själv.

imorgon åker jag. vi höra innan dess. & det kommer en bra överraskning på vägen. en ledtråd. ni kommer se mig prata ;)



Kommentarer
Ida

Jag är lite orolig för det här pratandes alltså.. :)

2012-09-24 @ 09:02:45
Fru

Hejs frugis <3

2012-09-24 @ 20:03:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0