tuesdays gone

en fantastiskt trött tjej har nyss anlänt hem till sin efterlängtade säng. 9h jobb idag kändes som 9h för mycket. vet inte riktigt vad det är med mig. trött, kroppen orkar inget, huvudet hänger inte med. kanske behöver en lugn dag. snart så. bara en jobbig dag till. sen ska hon vila fröken Andersson. imorgon är det nämligen full rulle igen.
onsdag:
gym
till resebyrån
till sjukgymnast
träna ungdomar
träna själv
boka om några ärende som krockar med resor
planera helgen

kanske får använda lite av torsdagen också. men ju mer jag får gjort imorgon desto mer kan jag vila på torsdag - yay

måste även bestämma mig om jag ska behålla mina onepiece jag beställde. ja? nej?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0