söndag

somnade rätt tidigt igår, var en lång dag och det kändes. först och främst tog det sin lilla tid innan jag fick mina grejer. eftersom att vi åkte med fullpackad bil så slängde jag in min väska i den andra bilen, fel bil. de fick för sig att stanna i Perstorp på vägen hem för att titta bowling. dålig idé enligt mig då mina husnycklar låg i väskan. så jag var utelåst. väntade i ca 40 minuter i bowlinghallen sen bestämde jag mig för att följa med David (klubbkompis) att gå en promenad med deras hund. en trevlig runda som fick tiden att gå lite snabbare. när vi var klara, typ 40min senare var de nästan hemma, fick min väska levererad vid dörren. inte mer än rätt ;) tog hem lite kinamat och tittade på Avatar, har sett delar av den sen tidigare, igår somnade jag halvvägs. så tredje gången gillt så har jag sett den! haha
idag är jag ändå rätt pigg måste jag säga. jämfört med alla andra morgnar jag går upp vid 7. känns skönt. tog en promenad till hallen, för att hämta klot och blir hämtad av Malin. idag är det säsongens första elitseriematch för min del. som jag har längtat! BK Eva Stockholm är motståndet. hur kommer det att gå?

idag kommer jag nog få uppleva något jag aldrig tidigare gjort. vad, får ni veta sen!


puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0