och där tog det slut..

en "spurt" tog mig iallafall till en tredjeplats på damsidan, vilket innebär 100€ extra samt fler rankingpoäng. men om vi nu ska sammanfatta den här tävlingen så är jag delad i uppfattningen. första synen på det hela: från att börja på det viset, knappt veta hur man ska få iväg klotet till att ta mig i kragen, göra det bästa av situationen och ta mig till final är starkt gjort. jag är nöjd med det. jag är även nöjd med att väl i finalen ta mig vidare ett steg & även få lite extra cash samt rankingpoäng gör ju knappast ont.

men sen har vi den andra synen på detta elände.... från att träna hemma, känna mig så säker på min sak, till att komma hit och för att vara helt ärlig så hade jag nog bowlat bättre med min vänster hand 7/8 slag. det är oerhört frustrerande. att ändå ta sig till steg 3 gör att det svider lite extra och tankarna går ju lätt iväg på - hur bra det hade kunnat vara.

nu till en lite mer vuxen syn på det hela. motgångar kommer, det här är inte den första & kommer heller inte att vara den sista. så när jag väl är här nere, på havsbotten och rotar så kan jag väl lika gärna lära mig något av det. vad ska jag göra när jag kommer hem? jo, jag ska träna känsla och jag ska göra saker som får mitt självförtroende att höjas, för tråkigt nog är det rätt lågt nu. jag är inte van vid det & jag gillar definitivt inte det. hur jag ska göra det är fortfarande en obesvarad fråga, men jag återkommer!

har även skaffat mig en vän. Lasse Åberg, vi ska bowla han och jag.
för vi kan bowla, vi är inte rädda.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0