ny vecka

jag visste inte att man kunde vara såhär trött. på jobb, kan inte sluta gäspa, tårarna rinner och min kropp går på slow motion. herregud. varit en tung helg tydligen. blev många timmars bowling igår speciellt. men det är värt de. :)

igårkväll gick jag och sambo ut och åt på Restaurang City, supergod pasta med kyckling, ananas och curry. Yummm fick fira med en öl till maten. Trotsade vädret lite kan man säga, vi satt ute med filt i blåst och regn. Men kan man, så ska man! Haha
efter det, gick vi hem, spelade lite yatzi och tog någon cider till. blev en tidig kväll, gick och la mig vid 23. klockan ringde dock tidigt. 6.30. buuuu

nu är jag iallafall på jobb, lite matpaus. jobbar till 18, sen en sväng till gymmet & ikväll coacha mitt korplag ;) heja HFÅF!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0