noll. nada. zero

det gör ont i mig. det gör så ont i mig att behöva bowla såhär. jag har noll känsla, nada kontroll & zero poäng. jag får inte ihop mina fötter med armar och huvud. det som gör mest ont är att jag inte heller vet vad jag ska göra åt det. jag är trött, jag är uppgiven och nära på att ge upp. men ge upp är fan fegt. hur tungt det än är att ha 350 under på sina 12 serier så kan jag inte ge upp. även om det kan spela mindre roll om jag gör 50under eller 200under på min start, jag fokuserar inte på siffror, mitt fokus är på att hitta något vettigt inför min sista start. jag tänker inte låta käglorna vinna över mig. jag kan fixa det. vad jag behöver är lite shopping, lite mat, en öl eller två och umgås med lite kul folk. få upp humöret, känslan kommer om jag mår bra.

så ja, sagt & gjort. nu åker jag och shoppar, äter och dricker öl. sällskapet har jag.

hej



Kommentarer
IMB

Rätt inställning till det hela, hoppas att känslan infinner sig till Din nästa start

2012-09-07 @ 19:28:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0