morning Bratislava!

klockan har ringt, vi är vakna och nere på frukosten. kan väl inte påstå att det är en höjdarfrukost men tacka vet jag ägg och yoghurt, det får bli min räddning här nere! det är inte riktigt samma sak som en stor scandicfrulle hemma i Sverige, haha. i wish though.

efter frukosten ska jag gå upp och ta en dusch, vila lite till sen vara redo för bowling klockan 13. hoppas att både huvud och kropp kan deltaga idag även om de senaste veckorna har varit fullt ös. får lura mig själv med att jag får vila om jag gör högt!

håll en tumme!



Kommentarer
IMB

Håler 2

2012-09-07 @ 11:36:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0