#lyckligtjej

oj vilken bra dag. jag kan inte sluta le och jag vet inte riktigt varför. eller gör jag det? hehe

en dålig sak med dagen var att jag vaknade upp förkyld och flyttar därmed fram min träning. bokat tid hos min sjukgymnast tills imorgon så bowlingen får också vänta. så jag fick lura med mig Rasmus på en shoppingrunda på Väla istället. Yay. Köpte några baslinnen/tröjor, alltid bra att ha. även en kavaj och en lite finare stickad tröja från Tommy Hilfiger, unnade mig den för att jag länge letat efter en marinblå stickad tröja. FINALLY! :)
tog även en "frukost" på IKEA, kyyydabollar. hur gott är inte det då? avslutade IKEA rundan med lite kanelbullar. yummm

ikväll är det hockey på tv. varmast så :) det vankas öl och kanske lite dans på det, ja man tackar.
hej



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0