jag ska sluta att..

planera.. varför gång jag gör det kommer det massa saker i vägen, idag var det min rygg. vet inte riktigt varför den inte vill som jag vill? vill typ stoppa ner min sjukgymnast i bakfickan så att han kan knäcka lite när jag behöver det. iallafall. blev inget gym imorse. pallrade mig till jobbet en timme, sen blev jag skickad till sjukgymnasten och sen skickad hem. och här ligger jag nu, fryser, nergosad under täcket. får nog gå ut och gå en runda senare. ska bara få upp kroppsvärmen.


skänker även en tanke till papilainen - Lennart. grattis på födelsedagen! i hope life is good wherever you are!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0