i work oooout

vilken bra dag. mmmmm

nu mår jag bra. jag har fått extra energi. yikes. jag vill göra mer, har mer motivation än på länge! idag jobbade jag, fick lite idéer som jag ska jobba vidare på imorgon :) får hoppas att det blir bra!

fick smita iväg från jobb & köra ett pass på Friskis, box 75min. SOM JAG HAR LÄNGTAT! så fruktansvärt roligt. man tar verkligen ut sig till Max! vi körde box mycket innan, som ni kanske vet? men eftersom att jag jobbar alla tisdagarkvällar nu så kan jag inte gå på passet längre :( men idag passade det. lyckliga jag!

helt slut, nyss lagat mat - pytt i panna & ägg. blir en dusch och sen tvmys! i like



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0