hej

hur mår du?
jag är lite allmänt stressad och upprörd. har klarat av en del som stod på mitt schema. något jag blir lite förbannad över är följande: skulle skicka tillbaka ett klädesplagg jag beställt över internet då detta plagg inte passade. jag har fixat allt jag skulle med att mejla om returen, skriva ut alla papper jag behövde, klämmer in en promenad till posten för att köpa ett brev & posta iväg detta. och vet ni vad? man kan inte köpa brev på posten. är inte det lite ironisk? vart ska man köpa brev om inte på posten? blomsteraffären? lite skrattretande men samtidigt inte alls uppskattat i min planering. känner bara hur tiden rinner iväg. bläääää

nu ska jag helst hinna äta, har råkat glömma bort det idag. sen träning 18-20.

vart tog denna "lediga" dag vägen?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0