hej från turkiet

nu har vi landat i Istanbul, vår enda mellanlandning på vägen till Bangkok, Thailand. incheckningen blev problemfri, något vi var väldigt oroliga över, vi får alltid bråka om bagage på dessa resor. kloten går ju inte att ta i handväskan direkt. men vi fick igenom det som vi ville.
första flygningen gick bra, vi tänkte att vi skulle kolla film, först blev de Hitta Nemo. tror bestämt att jag såg 15min utspritt i filmen. ett nytt försök med Svensson Svensson i nöd & lust. samma där, 5-10 sen sov ena fröken Andersson. det är något magiskt med flygplan & flygplansstolar. jag somnar oftast innan vi lyfter och vaknar lagom till vi ska landa. rätt smidigt när man tänker efter. & nej, det skulle inte förvåna mig om jag sitter klarvaken hela vägen till Bangkok nu för att jag skrev som jag gjorde. haha

hoppas iallafall att nästa flygning också går snabbt och smidigt. vi hörs ifrån Bangkok! puss på er



Kommentarer
Cacca

Jag tror att det strömmar ut sömngas från ventilerna.

2012-09-24 @ 22:59:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0