godnatt, sov gott & dröm sött

för det är vad jag ska göra. en bra dag, haft saker att göra hela tiden, då hinner man inte känna efter om man är trött. tur en dag som idag. :) kom hem från typ en timme sen. jobbat & bowlat korpen. jag & Josefine mötte bror Andy och Jonas, vi förlorade :( typiskt. men nya tag nästa måndag, HFÅF!

rubriken får tala. dags att sova lite så man har energi imorgon också. trots allt bara en vecka kvar innan man lämnar landet igen och då ska man vara på topp, denna gången en lite längre period. två veckor. thailand & österrike. bangkok & wien. jag längtar. jag vill vara redo. jag vill.

imorgon:
gym
sola
jobb
-lagom dag. mer än så hinner jag inte imorgon.

nightynight



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0