godkväller

en power nap, soffmys, middag med sambo och en 7km pw senare är jag tillbaka där jag började dagen. i min säng, lite halvgnällig. men det går över :') tog en promenad ner till stranden och rensade lite tankar. ibland behövs det. tog lite bilder när jag var där nere. ett ställe jag trivs på.

har även varit och hälsat på Lennarts grav & sagt grattis på födelsedagen. någon hade varit där tidigare och satt ljus, himla fint. vi saknar dig!

en känslosam dag kan man säga. man ska ha såna också, tydligen. men nu ska jag försöka sova bort den här dagen. håll en tumme för att min rygg jobbar med mig imorgon? :)

godnatt kära vänner!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0