BK FH Engelholm

Debuten i min nya klubb gick utan hinder. Inledde med 250, och landade på 878. 11-9 vinst så är även obesegrad. Himla kul att bowla med boysen! Något nytt, möta nya lag osv.

För er som undrar så spelar jag fortfarande med Spader Dam. Har skrivit ett såkallat damkontrakt. Damer som spelar i ett herrlag utan att damlag för lov att skriva ett kontrakt med en damklubb som i mitt fall är Spader Dam. Såklart.

Nu ska jag styra bilen mot Göteborg där BK FH Engelholms A-lag spelar imorgon mot Joker & Pergamon. Matcher man inte får missa!!

:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0