2/2

Jag, Sandra Andersson, är fortfarande obesegrad i FH Engelholms tröjan. Woho! Men vilket gnetande. 40ft profil, 4 första serierna var hemska. Kämpade som ett djur för att hela tiden göra 190. 759 men vi plockade 3banpoäng jag och min spelpartner Zacke. Även en vinst med 14-6.
Sen skulle jag få uppleva något jag inte gjort på väldigt länge. Spela en match på icke-nyoljat, alltså andra start. Spännande! Inledde bra med 490 och hamnade efter mer gnetande på 875. Vi tog 2banpoäng och vann med 15-5.

Bra boys!! :)

Nu är det mat på Max, sen hemåt! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0