11september

vill börja med att skänka en tanke till USA en dag som denna.

själv har mitt 11september börjat med gym. uppvärmning på bandet, sen två varv i cirkelgymmet (ca 12 maskiner, 20reps) ingen jobbigare visit men fy fan va trött jag är, mår inte alls bra efter det passet. hjärtat slår fantastiskt snabbt & hårt, vill typ kräkas och känns som att jag ska svimma typ.. nu.. tror inte min kropp mår helt 100. ska vila en stund, äta frulle och hoppas på att må bättre om två timmar då det är dags att röra sig mot jobb (12-22). kom igen nuuuuee



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0