ytterst lite

nervös. men vara ytterst lite. jag gillar egentligen förändringar, men denna förändringen kommer vara en av de större jag gjort på länge. haha det är egentligen bara hår, det växer ut, det går att färga om, det går att raka av. lite chansningar får man göra. och just nu är jag rätt trött på att ha helsvart, tror jag.. måste pigga upp vardagen, eller ska jag säga lysa upp vardagen? ;)

var nu söta och håll tummarna för mig. önska mig lycka till. skänk mig en tanke. vi hörs efteråt!

hej då till svart hår



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0