Happy Birthday, Hannah!

kom nyss tillbaka till hotellrummet, kryper ner med ett leende på läpparna efter en fin kväll med nya vänner. idag hade vi bokat in middag. en middag för att fira min vän Hannah's födelsedag. vi tog taxi till en grekisk restaurang inne i stan Den Haag. blev förrätt med massa olika röror, tzatziki, hummus, räkor i röra, sallad och bröd. till huvudrätt beställde jag en mixad grilltallrik med kycklingfilé, grillspett, lammkött & gyros. till efterrätt drog vi in en stor tallrik med tre sorters glass, banan, jordgubbar, jordgubbssås och kex på toppen. fick sjunga en runda för Hannah också! :) supertrevlig kväll, var skönt att komma ifrån hallen efter dagens bowling.

men när vi ändå pratar bowling så skötte sig James utomordentligt bra! han drog in 1921 och en 300ing på vägen dit. himla kul :) jag tänkte att jag får göra det imorgon!

på hotellrummet, nerbäddad, en av mina favoritfilmer på tv - honey. jatack. imorgon kör vi 13.30. Time to step up.

X



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0