godkväll

såhär en torsdag. jag har intagit min plats på soffan efter en lång och aktiv dag. dagen började klockan 8 på gymmet med lite blandade övningar för mage, rygg. jag kände mig hängig och att en början till en förkylning. hoppas det inte bryter ut. jag skulle iallafall testa crosstrainern idag, HAHA. fail. rent av. höll bokstavligt talat på att dö på maskinen. 3 minuter senare klev jag av med ett hjärta som höll på att hoppa ur min kropp. nog för att det är jobbigt men jag tror som sagt att min kropp inte alls är på topp. men det går över :)
har även haft en dag med mina flickor, vi åt lunch på väla, sen tog vi en roadtrip till Höganäs för lite shopping och en fika. er tycker jag om!
på kvällskvisten hann jag med 1,5h bowling. första timmen var tung, sen jävla släppte det loss! woho. har även skaffat nya skor, dom kom äntligen i rätt storlek idag. (bild finns under texten) fina va?

nu är det tvmys. imorgon blir det gym, jobb & kvällmys med flickorna. i like it.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0