god morgon

eftersom att jag matade mig ordentligt igår så satte jag klockan tidigt idag och tvingade iväg mig till gymmet fast än att kroppen gärna ville ligga kvar någon timme till. känner mig lite hängig i koppen, med täppt näsa men jag hoppas att detta ska gå över snart. vädret hjälper ju knappast men jag håller tummarna. idag var det rätt tungt på gymmet. körde bara kondition, 30min PW 6.3km/h och 30min intervall med lutning 6.3km/h & 10.5km/h med 2,5 incline. 7.5km & säger hejdå till 650kal :) med rätt musik går allt.

har precis klämt i mig frukost, ska ta en dusch och packa väskan till jobb. idag jobbar jag 12-22 och ska även hinna med att bowla korpen ikväll. fullt upp!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0