en söndag i skåne

igår var det ju lördag. det var matchdag och umgås-med-vännerna-dag. förlust och en tidig kväll blev det. skratta gjorde jag. mer kan jag inte berätta. inte för att jag inte vill, det är för att jag inte riktigt kommer ihåg.

idag är det söndag. som den bowlingtokiga människa jag råkar vara så gick jag upp tidigt för att åka och kolla på vårt B-lag bowla i Höganäs. bowlingtokig kan beskrivas: jobbar i bowlinghall, bowlar, bor nästan i hallen. igår tittade jag först på en match, bowlade sen själv, för att efter det åka vidare och titta på en annan match och för att avsluta dagen med discobowling med vänner. och ja, som jag sa, började dagen med att titta på en match. haha
tillbaka direkt efter matchen och slängde mig på soffan, en powernap och lite tv-häng. precis som en söndag ska spenderas. en klassisk söndag. den får nog fortsätta på det klassiska viset med en pizza.

och just ja, Bingolotto med gänget också. hehe



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0