don't you worry child

idag har jag förvånat mig själv. kanske har sakta krupit fram men idag slog det mig verkligen att jag har förändrats lite. förr, som i när jag bodde i andra lägenheten, beställde jag alltid hem mat. jag tror bestämt att jag lagade mat så sällan under de 11månaderna att jag kan räkna gångerna på en hand. då ska jag berätta för er, kära vänner, vad som hände idag. jag lagade mat två gånger, TVÅ gånger idag!! efter gymmet i förmiddags lagade jag hemmagjord wok med babymajs och broccoli. sen efter jobb lagade jag korv stroganoff med ris till mig, Josefine och kiddo. vart är mitt liv påväg? har dessutom spenderat de senaste helgens hemma, vilket är typ 1,5-2 månader både fredag&lördagkvällar på soffan med en film. vet ni vad som är det bästa? jag njuter, jag gillar det. jag är en partyprinsessa innerst inne, jag älskar att dansa, jag älskar musik. men man kan göra båda tydligen :) haha

förutom att visa min oroväckande sida så har jag varit på gymmet, jag har jobbat & jag har passat min söta brorson. perfekt uppladdning inför morgondagens bowlingmatch. heja BK FH Engelholm :)

och just ja, det hagla och snöade innan. hoppas f*n inte att det lägger sig kvar. då blir jag kinkig. puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0