det här är just en sån dag

en sån dag som när klockan ringde, man ställer om den och drar täcket över huvudet igen. man raderar alla "borde" och koncentrerar sig på att få "måste" gjorda. det är en sån dag då jag hellre går till och hem från jobb än cyklar, egen tid, där jag kan plugga in mina hörlurar i öronen, starta min favoritmusik och bara stänga ute omvärlden. det är en sån dag när man bara vill stänga in sig i ett rum och titta i en vägg och lyssna på musik som betyder något, som får en att tänka klart, tänka, känna.

det är en jävla tur att en dag som denna snart är slut.

imorgon är en ny dag, jag längtar redan



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0