dagen för dagen

igår var det matchdag, först FH Engelholm - Göta & sen Spader Dam - Hallandia. dubbel vinst. mina lag var bäst. jag gillar oss. grymt var det.

efter matcherna åkte jag & sambo hem för middagsmys och massa filmer. båda var skapligt slitna. kämpade för att hålla mig vaken igår och vid 20 gav jag upp, då somnade fröken på soffan. tror min kropp tar igen sig lite efter de två föregående veckorna. jag stretade inte emot direkt. blev 12h sömn inatt. hehe lyx

vad står på schemat idag då?
jo
frukostmys
träning
packa
planera resor

imorgon är det dags igen, Holland är destination och individuella Europacupen är tävlingen. svenska tröjan ska på igen. jag längtar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0