buuuu för wifi

har haft stora problem med att hitta wifi och ett wifi som accepterar att ladda upp inlägg och bilder. på hotellet här i Wien är det verkligen inte bra, det fungerar bara när det själv vill och på vissa ställen i rummet/på hotellet.

men iallafall

vi har iallafall bytt miljö nu. från Bangkok i Thailand till Wien i Österrike. oj. vilken skillnad. tror inte ni förstår. från att svettas så fort du gick utan för dörren och frysa så fort du gick innanför dörren till varmt inomhus och behaglig luft ute. här kan man gå ut och andas frisk luft, det kunde man verkligen inte i Thailand. man kan inte heller pruta, åka billig taxi/tuktuk men man behöver inte heller sig fram för att komma någonstans. det är annorlunda. det känns nästan som att man har kommit hem. eller bra nära iallafall.

hur ser vår vecka ut då? jo bowling bowling och bowling. Ida bowlar just nu, jag skippade det då jag vaknade på tok för tidigt för att orka. jag bowlar imorgon istället, 20.00.

likaså här, för att följa det hela kan ni gå in på www.worldtenpinbowling.com | World tour. eller på: http://www.viennaopen.com/

nu ska jag slänga mig på sängen, se en bra film och samtidigt hålla tummarna för Ida!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0