Swedish House Mafia

jag har sett en del i mitt "låååånga" liv, en hel del konserter av alla dess slag. grupper, enskilda artister. men detta mina vänner, var fucking outstanding.
magiskt
sjukt
mäktigt
stämningen går inte ens att beskriva.

grattis på födelsedagen, bästa vän. tror bestämt att det var en rätt jävla bra present du fick. :)

igårkväll kom vi till slut hem vid ca 2.30, efter tunnelbana och promenader så fick jag äntligen kasta mig på sängen och sova lite. lite blev lite. 7 ringde klockan, en dusch, en frukost, en bilfärd. är påväg till Arlanda, flyget går om 1,5h till Malmö för match med bästa tjejerna. får nog bli en timmes sömn på flyget tror jag.

a moment
a love
a dream
a laugh
a kiss
a cry
our rights
our wrongs

tack SHM. ett minne för livet!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0