SURPRISE!

oj, så bra det blev.

ursäktar att det inte blev något inlägg igår. men det hade nog kunnat förstöra planen. vi hittade nämligen på lite bus. men vi tar det från början:
igår, vaknade jag, ringde till mamma och vi bestämde oss för att ta en promenad. en 6km morgonrunda ner vid havet och tillbaka till stan. väldigt trevligt och precis lagom. efter det skyndade jag mig hem för att duscha, packa och laga mat. nu kommer vi till det planerade buset. blev hämtad av Möller, vi styrde bilden norrut till en kall stad. närmare bestämt Nässjö. vi hämtade upp Ida, åkte och handlade mat och sen ner till bowlinghallen för att vänta in en kär vän. hon hade ingen aning om att vi skulle dit. överraskad blev hon, min lilla Fridus Dahlgrenus!
vi tränade en stund, spelade en serie och roll off för att veta vem som skulle stå för matlagningen, det blev Ida och Möller. haha! lite senare trillade även Johan in! :)
Pappardelle och köttfärssås, chokladfondue till efterrätt och lite skratt och tårar till Ice Age 4 och Remember the Titans innan sovdags. Fantastiskt bra kväll. väldigt lyckat!

nu på morgonen vaknade vi och tittade ut med alldeles för mycket snö. vi längtar hem. och nu är vi snart hemma igen. en snabbvisit som var sååååå bra!

resten av dagen ska jag spendera först på gymmet och sen på soffan!

& imorgon får jag besök!! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0